KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE | OBSŁUGA KLIENTA | ROZWÓJ PRACOWNIKA
„FIRMOWY DRESS CODE” – warsztat
CEL
Przygotowanie pracowników do wdrożenia w firmie wewnętrznych zasad dress code.
EFEKTY
- poznanie ogólnych zasad dress code w biznesie,
- zrozumienie znaczenia dress code’u w strategii profesjonalnej obsługi klienta,
- przygotowanie indywidualnego planu uporządkowania garderoby biznesowej dopasowanej do dress code’u firmy.
NAJWAŻNIEJSZE PUNKTY
- zasady ubioru pracowników obsługujących klientów,
- najczęstsze błędy w ubiorze pracowników,
- kreowanie indywidualnego stylu w oparciu o zasady dress code,
- garderoba biznesowa zgodna z dress code’m firmy.
FORMA ZAJĘĆ
wykłady, ćwiczenia praktyczne, konsultacje indywidualne
W PROGRAMIE
- dress code jako element strategii profesjonalnej obsługi klienta,
- wizerunek pracownika – komponenty,
- co? jak? gdzie? kiedy? czyli jaki strój na jaką okazję,
- faux pas w ubiorze biznesowym,
- dress code w mojej firmie,
- bazowe elementy garderoby biznesowej a dress code firmy,
- dress code vs moda i kreowanie indywidualnego stylu ubierania,
- garderoba biznesowa – wytyczne (dobór kolorystyki, fasonu, stylu),
- „moja garderoba a pożądany dress code” – przygotowanie listy must have przez każdego z uczestników do dalszej indywidualnej pracy z zawartością własnej garderoby
Prowadząca szkolenie:
IWA COSTA
LICZBA UCZESTNIKÓW
12 osób (grupa jednorodna lub mieszana)
CZAS TRWANIA
8 godzin
KONTAKT
informacje +48.22 219 69 19, +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
4,235 total views, 2 views today
(Visited 325 times, 1 visits today)