JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – wykład interaktywny + konsultacje indywidualne dla pracowników


KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE | OBSŁUGA KLIENTA | ROZWÓJ PRACOWNIKA

klocek bardzo dużyJĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI nowoscccccKLIENT – wykład interaktywny + konsultacje indywidualne dla pracowników

 

KORZYSCICELE

 

  • zrozumienie znaczenia wyglądu pracownika w kontaktach z klientem firmy,
  • zmotywowanie słuchaczy do pracy nad indywidualnym wizerunkiem biznesowym,
  • podsumowanie aktualnego „języka ubioru” pracownika,
  • „uporządkowanie” indywidualnego wizerunku biznesowego pracownika zgodnie z wizerunkiem firmy.

uczestnicyEFEKTY

 

  • poznanie czym jest język ubioru,
  • zdobycie wiedzy na temat zasad ubioru biznesowego,
  • poznanie procesu kreowania indywidualnego wizerunku biznesowego,
  • poznanie i zrozumienie przez uczestnika komunikatu wysyłanego otoczeniu poprzez aktualny styl ubierania,
  • przygotowanie planu działań w zakresie zmiany indywidualnego wizerunku biznesowego uczestnika.

katalogNAJWAŻNIEJSZE PUNKTY

 

  • komunikacja poprzez ubiór,
  • wizerunek pracownika a wartości i wizerunek firmy,
  • co? jak? gdzie? kiedy? czyli jaki strój na jaką okazję,
  • proces kreowania indywidualnego wizerunku,
  • „złodzieje wizerunku” – czego unikać w stylizacjach biznesowych.

work lifeW programie wykładu i konsultacji indywidualnych
(ostateczna zawartość do ustalenia z klientem):

  • efekt „pierwszego wrażenia” – co widzi klient,
  • psychologia koloru – sygnały wysyłane otoczeniu,
  • odpowiedni strój do na różne okazje biznesowe (pożądany dress code),
  • faux pas w ubiorze biznesowym,
  • bazowe elementy garderoby biznesowej,
  • podsumowanie aktualnego wizerunku biznesowego pracowników,
  • zdefiniowanie pożądanego wizerunku biznesowego uczestników i przygotowanie planu zmiany/udoskonalenia wizerunku pracownika podczas konsultacji indywidualnych.

 

PROWADZACYLICZBA UCZESTNIKÓW

nieograniczona (w zależności od miejsca)

 

czasCZAS TRWANIA

 

Wykład interaktywny: od 1,5 h do 2,5 h (w zależności od objętości programu)

Konsultacje indywidualne: minimum 30 minut/osobę (w zależności od celu konsultacji)

 

PROWADZACYProwadzący szkolenie:
IWA COSTA

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

5,989 total views, 4 views today

(Visited 100 times, 1 visits today)