KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE | OBSŁUGA KLIENTA | ROZWÓJ PRACOWNIKA
JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – wykład interaktywny + konsultacje indywidualne dla pracowników
CELE
- zrozumienie znaczenia wyglądu pracownika w kontaktach z klientem firmy,
- zmotywowanie słuchaczy do pracy nad indywidualnym wizerunkiem biznesowym,
- podsumowanie aktualnego „języka ubioru” pracownika,
- „uporządkowanie” indywidualnego wizerunku biznesowego pracownika zgodnie z wizerunkiem firmy.
EFEKTY
- poznanie czym jest język ubioru,
- zdobycie wiedzy na temat zasad ubioru biznesowego,
- poznanie procesu kreowania indywidualnego wizerunku biznesowego,
- poznanie i zrozumienie przez uczestnika komunikatu wysyłanego otoczeniu poprzez aktualny styl ubierania,
- przygotowanie planu działań w zakresie zmiany indywidualnego wizerunku biznesowego uczestnika.
NAJWAŻNIEJSZE PUNKTY
- komunikacja poprzez ubiór,
- wizerunek pracownika a wartości i wizerunek firmy,
- co? jak? gdzie? kiedy? czyli jaki strój na jaką okazję,
- proces kreowania indywidualnego wizerunku,
- „złodzieje wizerunku” – czego unikać w stylizacjach biznesowych.
W programie wykładu i konsultacji indywidualnych
(ostateczna zawartość do ustalenia z klientem):
- efekt „pierwszego wrażenia” – co widzi klient,
- psychologia koloru – sygnały wysyłane otoczeniu,
- odpowiedni strój do na różne okazje biznesowe (pożądany dress code),
- faux pas w ubiorze biznesowym,
- bazowe elementy garderoby biznesowej,
- podsumowanie aktualnego wizerunku biznesowego pracowników,
- zdefiniowanie pożądanego wizerunku biznesowego uczestników i przygotowanie planu zmiany/udoskonalenia wizerunku pracownika podczas konsultacji indywidualnych.
LICZBA UCZESTNIKÓW
nieograniczona (w zależności od miejsca)
CZAS TRWANIA
Wykład interaktywny: od 1,5 h do 2,5 h (w zależności od objętości programu)
Konsultacje indywidualne: minimum 30 minut/osobę (w zależności od celu konsultacji)
Prowadzący szkolenie:
IWA COSTA
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
5,989 total views, 4 views today
(Visited 100 times, 1 visits today)