KATEGORIA ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO
TRENING MENEDŻERSKI w SMART9 – innowacyjne kierowanie personelem
SZKOLENIE DEDYKOWANE
PO SZKOLENIU UCZESTNICY
- Używając nowoczesnych narzędzi uczestnicy sprecyzują swój naturalny styl przewodzenia ludziom oraz stworzą program rozwoju silnych stron i pokonywania wyzwań,
- wdrożą w życie najskuteczniejsze zasady kierowania personelem ze szczególnym naciskiem na umiejętności targetowanego delegowania obowiązków,
- nauczą się rozpoznawać potencjał pracowników tak, aby wyznaczać im cele, zharmonizowane z ich kompetencjami oraz potencjałem i naturalnymi zdolnościami,
- będą potrafili odblokowywać potencjał motywacyjnych swoich podwładnych i wzmacniać ich motywację poprzez zastosowanie targetowanych motywatorów,
- poprzez zastosowanie efektywnych technik motywacji indywidualnej zbudują zespołowy system motywacyjny,
- będą komunikowali się w sposób przejrzysty, zrozumiały, z silnym lecz nieagresywnym przekazem,
- zostaną objęci opieką doradczą trenerów po szkoleniu.
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Przywitanie w formie „energizera” intelektualnego „Cogito ergo sum”
- „Czego oczekuję od szkolenia?” – spisanie i uzgodnienie potrzeb uczestników szkolenia.
- Wyzwania stojące przed menedżerami :
- czy istnieją „złote” reguły zarządzania, które budują kompetencje przywódcze?
- jakie indywidualne cechy należy wypracować, aby stać się skutecznym liderem ludzi?
- menedżer fachowiec czy menedżer lider – a może jest wspólny mianownik?
- Pierwszy krok do nowoczesnego kierowania ludźmi:
- przywództwo sytuacyjne – model Blancharda,
- „jednominutowy lider” – plusy i minusy,
- ćwiczenie „Nieobecny” identyfikujące konieczność użycia jednego z czterech typów przewodzenia ludziom.
- Krok drugi – własny styl zarządzania ludźmi:
- 80/20 – koincydencja Pareto (80% menedżerów przeciętnych i 20% świetnych przywódców)
- 20/80 – dlaczego tylko 20% menedżerów wypracowuje swój indywidualny styl przywódczy i stanowi elitę.
- SMART9 MANAGEMENT DIAGNOSTICS – badanie indywidualnego profilu zarządzania ludźmi i przywództwa:
- potencjał menedżerski i przywódczy – indywidualne mocne strony i wyzwania,
- świadome i nieświadome działania,
- proces podejmowania decyzji
- mistyfikacyjne przeświadczenia o sobie samym jako przywódcy.
- Krok trzeci – „ ZNAM MOICH LUDZI” (case study) menedżerowie nauczą się rozpoznawać potencjał tkwiący w ich pracownikach w modelu SMART9 TEAM zdeterminowane przez:
- predyspozycje do wykonywania delegowanych zadań,
- metody wyznaczania i egzekwowania celów,
- indywidualne motywatory,
- potencjał rozwojowy pracownika.
- Podejmowanie decyzji oraz wyznaczanie celów zespołowych i indywidualnych:
- Koło Deminga
- Model SMARTER
- zasada 5W2H
- Zarządzanie przez targetowane delegowanie motywacyjne:
- test – czy potrafię delegować oraz dyskusja panelowa nad wynikami,
- zadania a kompetencje – jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania zgodnie z jej potencjałem i motywatorami,
- jak i od kogo egzekwować delegowane zadania – kontrola i rozliczanie oraz informacja zwrotna.
- koło motywacji w zespole i zasady interakcji motywacyjnych.
- Gra zespołowa – „ FIRMA”. Gra ma na celu ugruntowanie i praktyczne wdrożenie pozyskanych kompetencji w zakresie wyznaczania celów, delegowania, motywowania oraz pozostałych kompetencji i umiejętności menedżerskich.
- Oddziaływania komunikacyjne przywódcy – menedżera:
- sens komunikacji menedżerskiej – po co, co, jak, w jakim celu, do kogo.
- „dobra rozmowa” menedżerska i jej etapy,
- „made to stick”- siła oddziaływania, siła perswazji i narzędzia wywierania indywidualnego i grupowego wpływu,
- zindywidualizowane narzędzia komunikacji menedżerskiej w modelu SMART9 – pigułki wiedzy.
- Krok czwarty „UGRUNTOWANIE” – menedżer buduje program rozwoju indywidualnego stylu zarządzania w oparciu o wyniki badania, informację zwrotną od grupy i trenera, wnioski z case study „ZNAM MOICH LUDZI”, gry „FIRMA”, case study (12) oraz zindywidualizowane wytyczne rozwojowe modelu kompetencji SMART9 MANAGEMENT DEVELOPMENT.
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
5,745 total views, 2 views today
(Visited 1 405 times, 1 visits today)