KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE
PODSTAWY EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
SZKOLENIE DEDYKOWANE
CEL I ZAKRES SZKOLENIA
Szkolenie Podstawy Efektywnej Sprzedaży może być przydatne dla wszystkich konsultantów handlowych, którzy chcą odświeżyć i zweryfikować swoją wiedzę. Sprzedawcom zaczynającym dopiero pracę w zawodzie zapewni pozyskanie podstawowej wiedzy i przećwiczenie jej w praktyce, podczas szkolenia.
Uczestnik odniesie następujące korzyści podczas szkolenia:
- Dowie się czym jest profesjonalna obsługa klienta.
- Wypróbuje w praktyce jaka jest istota pro klienckiego modelu sprzedaży.
- Będzie potrafił odpowiedzieć na pytanie „ jak i dlaczego ludzie kupują”.
- Pozna różnorodność potrzeb klientów, które decydują o zakupie.
- Rozwinie umiejętności zadawania pytań i zbierania informacji o oczekiwaniach klienta.
- Pozna i przećwiczy narzędzia badania potrzeb i oczekiwań klientów.
- Doceni rolę komunikacji interpersonalnej w sprzedaży.
- Zwiększy szanse na powodzenie w sprzedaży poprzez umiejętne słuchanie swoich klientów.
- Rozwinie umiejętności mówienia korzyściami, za którymi stoi wartość dla klienta.
- Pozna etapy pro klienckiego modelu sprzedaży w tym : wzbudzenie zaufania, analizę potrzeb, rozwiązanie problemów, potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży.
- Nauczy się nawiązywać kontakt posprzedażowy.
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
2,914 total views, 2 views today
(Visited 411 times, 1 visits today)