KATEGORIA ROZWÓJ PRACOWNIKA
EFEKTYWNE NEGOCJACJE W BIZNESIE
SZKOLENIE DEDYKOWANE
CEL I ZAKRES SZKOLENIA
Szkolenie Efektywne Negocjacje w biznesie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, menadżerów i handlowców, którzy pragną efektywnie i profesjonalnie przeprowadzać negocjacje z klientami lub partnerami biznesowymi.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
- skutecznie posługiwać się narzędziami negocjacyjnymi,
- uzyskiwać dobre wyniki niezależnie od przewagi drugiej strony,
- posiadać pełną kontrolę nad przebiegiem negocjacji,
- umiejętnie stosować techniki wywierania wpływu,
- określać i dokonać wyboru indywidualnego i skutecznego stylu negocjowania.
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Kluczowe czynniki sukcesu w negocjacjach.
- główne elementy w negocjacjach,
- fazy procesu negocjacyjnego,
- identyfikacja źródeł siły w negocjacjach,
- budowanie własnej skuteczności w negocjacjach,
- określenie mocnych stron i szans rozwojowych.
- Budowanie strategii negocjacyjnej.
- prenegocjacje,
- pięć podstawowych strategii negocjacji,
- analiza własnego stylu negocjacji,
- jak zwiększyć elastyczność stosowania różnych stylów negocjacji,
- prognozowanie zachowań drugiej strony,
- podważenie siły drugiej strony.
- Stosowanie taktyk i kontrtaktyk negocjacyjnych.
- różnica między strategią a taktyką negocjacyjną,
- przegląd 22 taktyk negocjacyjnych,
- ćwiczenia umiejętności w rozpoznawaniu i stosowaniu poszczególnych taktyk.
- Partner negocjacyjny
- rozpoznanie typu osobowości partnera negocjacyjnego,
- dobieranie taktyki negocjacyjnej w zależności od typu osobowości partnera negocjacyjnego.
- Bariery w negocjacjach.
- techniki pokonywania impasu,
- techniki obrony własnej oferty i radzenia sobie z przewagą drugiej strony,
- radzenie sobie z emocjami utrzymywanie dobrych relacji.
- Zespoły negocjacyjne.
- role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach.
- Renegocjacje umów handlowych.
- Etapy negocjacji:
- omówienie kolejnych etapów negocjacji,
- przygotowanie do negocjacji,
- pierwszy kontakt,
- negocjacje zasadnicze,
- finał negocjacji,
- Przygotowania do negocjacji.
- procedura przygotowania do negocjacji (uświadomienie sobie swoich atutów, zebranie potrzebnych informacji o partnerze negocjacyjnym – jego potrzebach i ograniczeniach, stworzenie planu rozmowy),
- wygenerowanie obszarów negocjacji,
- analiza przypadków,
- opracowanie celów dla różnych obszarów negocjacji,
- ustalenie strategii negocjacji,
- BATNA negocjatora,
- doskonalenie umiejętności w zakresie profesjonalnego przygotowania się do negocjacji handlowych.
- Negocjacje zasadnicze.
- identyfikacja taktyk stosowanych przez rozmówcę,
- dobór odpowiedniej kontrtaktyki,
- argumentacja korzyściowa obu stron negocjacji.
- Finał negocjacji.
- tworzenie umowy,
- egzekwowanie postawionych żądań,
- aspekt długofalowej współpracy.
- Techniki wywierania wpływu i elementy komunikacji perswazyjnej.
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
3,460 total views, 2 views today
(Visited 481 times, 1 visits today)