KATEGORIA ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM DLA POCZĄTKUJĄCYCH MENEDŻERÓW
SZKOLENIE DEDYKOWANE
UCZESTNICY SZKOLENIA
- poznają efektywne style zarządzania zespołem i ich zastosowania w praktyce,
- dowiedzą się jakie są najważniejsze reguły zarządzania zespołem,
- odkryją własny, niepowtarzalny potencjał przywódczy i nauczą się go rozwijać zgodnie z indywidualnymi predyspozycjami aby zbudować autorytet u podwładnych,
- będą potrafili dobierać narzędzia kierowania personelem, w tym delegowania, motywowania budowania celów oraz ich egzekwowania w zależności od potencjału i zdolności swoich pracowników,
- dostroją własne zespoły tak aby każdy z pracowników wykonywał zadania i realizował cele, do których posiada naturalne predyspozycje.
- nauczą się motywować członków zespołu wykorzystując zindywidualizowane metody budowania auto-motywacji pracowników w oparciu o motywatory osobowościowe.
- będą potrafili prowadzić rozmowy udzielania informacji zwrotnej,
- nauczą się budować ścieżki rozwojowe pracowników.
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Czym jest zarządzanie zespołem?
- Podstawy skutecznego zarządzania – zarządzanie z elementami pozytywnego wywierania wpływu na podwładnych:
- style kierowania i strategie współpracy,
- predyspozycje pozwalające osiągnąć sukces,
- rola menedżera.
- dlaczego obawiamy się delegować i co możemy zrobić aby zacząć delegować więcej,
- zadania a kompetencje – jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania zgodnie z jej naturalnymi predyspozycjami,
- co zrobić, aby delegowanie było skuteczne,
- jak i od kogo egzekwować delegowane zadania – kontrola i rozliczanie oraz informacja zwrotna.
- analiza indywidualnych motywatorów członków zespołu,
- poznanie własnych motywatorów,
- wybrane sposoby motywowania pracowników,
- zasady udzielania kar i nagród,
- rozwój pracownika jako źródło motywacji,
- auto-motywacja.
- Określenie indywidualnego stylu kierowania – w ramach szkolenia określony zostanie indywidualny styl kierowania każdego z uczestników.
- Silne i słabe strony indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie programu rozwoju indywidualnych zdolności przywódczych (każdy z uczestników skonstruuje własny program ściśle zharmonizowany z jego predyspozycjami).
- Zarządzanie przez delegowanie
- Zarządzanie przez motywowanie i angażowanie pracowników.
- Informacja zwrotna i jej rola w komunikacji menedżerskiej:
- zasady udzielania informacji zwrotnej,
- procedura konstruowania informacji zwrotnej,
- dostrojenie do współpracownika,
- poprawna krytyka,
- umiejętne dowartościowanie.
- Gra zespołowa – Gra ma za zadanie ugruntować pozyskaną przez uczestników wiedzę w zakresie różnorodnych postaw w zespole i narzędzi delegowania oraz motywowania.
- Wyznaczanie celów zespołowych i indywidualnych:
- Koło Deminga
- Model SMARTER
- ZASADY 5W2H
- wyznaczanie celów dla pracowników – tworzenie planów rozwojowych pracowników w oparciu o ich indywidualny potencjał,
- Rozmowa naprawcza z pracownikiem – co zrobić aby była skuteczna.
- Plany rozwojowe pracowników:
- Case study podsumowujące – „Rozmowy z pracownikami”- interaktywne scenki zawierające podsumowanie nabytej wiedzy i umiejętności z elementami informacji zwrotnej, oceny, motywowania, delegowania oraz wyznaczania kierunków rozwoju.
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
3,213 total views, 1 views today
(Visited 687 times, 1 visits today)