KATEGORIA ROZWÓJ PRACOWNIKA
ASERTYWNA I EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE
SZKOLENIE DEDYKOWANE
CELE I KORZYŚCI SZKOLENIA
Trening asertywności przeznaczony jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i poprawić komunikację ze współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi.
Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania.
Sięga do głębokich przyczyn osobowościowych zaburzających asertywną komunikację i pokazuje jak je przekroczyć oraz zamienić nieefektywną i nieasertywną komunikację na zdrowe i otwarte relacje z partnerami zawodowymi i prywatnymi.
WRÓĆ DO KATEGORII
Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania.
Sięga do głębokich przyczyn osobowościowych zaburzających asertywną komunikację i pokazuje jak je przekroczyć oraz zamienić nieefektywną i nieasertywną komunikację na zdrowe i otwarte relacje z partnerami zawodowymi i prywatnymi.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- Komunikacja i asertywność w biznesie.
- Co jest asertywnością dla Ciebie i otoczenia?
- Rozpoznanie indywidualnego potencjału w zakresie sposobów komunikacji i asertywności – badanie testowe.
- Modele komunikacyjne i kanały przekazu – do czego służą i kiedy się przydają?
- Dialog konstruktywny:
- słuchanie reaktywne,
- aktywne słuchanie
- budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Budowanie postawy asertywnej.
- świadomość praw osobistych i własnego kapitału,
- asertywny monolog wewnętrzny,
- analiza transakcyjna – wewnętrzny głos “Dorosłego” podstawą myślenia asertywnego.
- Zachowania asertywne:
- zabieranie głosu na szerszym forum (wystąpienia publiczne),
- asertywne odmawianie,
- konfrontacja przekonań,
- wyrażanie krytyki i pochwał,
- asertywne reagowanie na słuszną i niesłuszną krytykę oraz pochwałę, z którą się zgadzam, bądź nie zgadzam,
- obrona przed atakiem werbalnym,
- obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi,
- asertywne wyrażanie przekonań,
- przekonujący język ciała – ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki.
- Asertywność wobec autorytetów i przełożonych.
- Asertywność wobec podwładnych.
- Asertywność w sytuacjach trudnych i z trudnymi partnerami.
- Efektywna komunikacja ze współpracownikami – zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych – case study.
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
7,531 total views, 1 views today
(Visited 1 509 times, 1 visits today)
-
Pingback: TiM Training | DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ | Asertywność – kilka skutecznych porad. -()
-
Pingback: Szkolenie Skuteczna Komunikacja - współpraca z Urzędem Regulacji Energetyki - TiM Training | DZIELIM()