Współpraca z firmą Elmat – szkolenie Budowanie Relacji z Klientami
Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż rozpoczęliśmy współpracę z jedną z najbardziej innowacyjnych firm teleinformatycznych działających w Polsce. Po przeprowadzeniu wdrożenia z zakresu „Budowania relacji z klientami” nie jesteśmy zdziwieni, iż firma odnosi tak wielkie sukcesy.
W imieniu trenerów, chcemy bardzo podziękować uczestnikom szkolenia wdrożeniowego, za ogromne zaangażowanie, intensywną pracę, oraz znakomitą atmosferę podczas zajęć. Praca z Państwem była dla nas ogromną przyjemnością.
Poniżej znajdziecie Państwo ramowy program szkolenia:
szkolenie Budowanie Relacji z Klientami
- Handlowiec i jego rola w budowie pozycji i marki firmy i budowaniu relacji z klientami.
- Badanie: „Potencjał Handlowca” – w ramach szkolenia zostanie zbadany ( przy użyciu SMART9 DIAGNOSTICS) indywidualny profil uczestników ze szczególnym uwzględnieniem preferencji w zakresach:
- ukierunkowania na realizację celu sprzedaży,
- umiejętności budowania relacji,
- efektywnej komunikacji i prezentacji (wywieranie wpływu),
- preferencji stylu negocjowania,
- Case study: „Jak Budujemy Relacje z Różnymi Klientami”- w obszarach: pozyskiwanie i utrzymanie relacji z nowymi klientami, metody prowadzenia procesu sprzedaży, wywierania pozytywnego wpływu, prowadzenia negocjacji, trudnych sytuacji . Wybrane typy klientów:
- Perfekcjonista
- Niecierpliwy
- Emocjonalny
- Racjonalista
- Podejrzliwy
- Optymista
- Agresywny
- Niezdecydowany
- Budowanie scenariuszy działań w relacjach z poszczególnymi typami klientów (skrypty- pigułki wiedzy do łatwego wykorzystania także po szkoleniu).
- Case study: „Idealny Handlowiec”- każdy z uczestników w oparciu o zestaw narzędzi SMART9 DEVELOPMENT TOOLS zbuduje indywidualny program rozwoju własnego potencjału we wszystkich obszarach, które wskazały wyniki badania i wnioski z case study.
- Budowanie zaufania klienta w procesie autoprezentacji i prezentacji- przypomnienie:
- Tworzenie relacji od „pierwszego wrażenia”- postawy, gesty, mimika, styl mówienia, argumentacja, podejście.
- Wywieranie wpływu poprzez dostrojenie komunikacji, perswazję i argumentację.
- Czy sprzedaje cena, relacja, czy dodatkowe wartości?
- Znaczenie relacji w efektywności sprzedaży.
- Jak sprzedawać korzyści miast operować jedynie ceną.
- Jakie wartości możemy zaoferować (dyskusja).
- Proces sprzedaży w pigułce :
- badanie i kreowanie potrzeb,
- pełna przekonania prezentacja oferty,
- proces zamykania sprzedaży.
- Case Study podsumowujące „Spotkanie z Klientem” – Każdy z uczestników otrzyma inny scenariusz opisujący konkretną, wziętą z życia sytuację relacji z klientem. Jego zadaniem będzie przygotowanie się do rozmowy zawierającej elementy wszystkich aspektów poruszanych na szkoleniu. W oparciu o pigułki wiedzy ( scenariusze i skrypty) oraz pozyskaną na szkoleniu wiedzę, uczestnik odbywa rozmowę z klientem, w którego rolę wciela się jeden z trenerów. Rozmowa jest moderowana przez drugiego trenera a cała grupa, po odbyciu rozmowy, przekazuje uczestnikowi informację zwrotną.
Szkolenie można zamawiać jedynie w formule zamkniętej.
4,409 total views, 1 views today
(Visited 255 times, 1 visits today)