Szkolenie Inteligencja emocjonalna w budowie relacji i komunikacji
Mamy wielką przyjemność poinformować, iż w tym roku kontynuujemy współpracę z polskim oddziałem firmy OKT. To bardzo wyjątkowa firma, gdyż swoje cele realizuje poprzez rozwój pracowników, stawiając na wszystkie aspekty rozwojowe inteligencji emocjonalnej. Spotkania z pracownikami OKT to prawdziwa przyjemność bo pracują tam wyłącznie ludzie z otwartymi głowami, kreatywni, nietuzinkowi. To także z tego powodu produkty firmy można zobaczyć w każdym sklepie AGD w Polsce.
Tym razem zajmujemy się inteligencją Emocjonalną w budowaniu relacji i komunikacji. Oto kilka punktów z naszego autorskiego programu, do którego wyłącznie TiM Training ma prawa autorskie:
- Współczesny menedżer – zaskakujące działanie zasady Pareto – 20 % menedżerów znakomitych i 80% słabych – wyniki najnowszych badań.
- Koincydencja Pareto i obalenie mitu o znaczeniu IQ – dlaczego wybitnych menedżerów poziom inteligencji emocjonalnej (EQ) jest znacząco wyższy? Współczesny menedżer czyli proporcja 80% EQ i 20% IQ.
- czym jest Inteligencja Emocjonalna,
- samoświadomość (przypomnienie),
- samoregulacja (realizacja planu działań z poprzedniego szkolenia- zadanie przed-szkoleniowe),
- umiejętności społeczne – komunikacja inteligentna emocjonalnie.
- Czy wykorzystujesz Inteligencję Emocjonalną w budowaniu relacji:
- Gra strategiczna „Nieznany kontynent”, odzwierciedlająca sytuację w której z pozoru sprzeczne interesy mogą być zaspokojone poprzez wykorzystanie Inteligencji Emocjonalnej w drodze eliminacji konfliktów, usunięcia „szumu informacyjnego” oraz kompetencje społeczne.
- Podsumowanie gry oraz wyciągnięcie wniosków.
- Rola konfliktu w inteligentnej emocjonalnie komunikacji.
- Case Study – BUDOWA RELACJI INTELIGENTNYCH EMOCJONALNIE z wykorzystaniem narzędzi SMART9 COMMUNICATION:
- Improwizowane scenki z życia zawodowego i trudnych sytuacji w zakresie: motywowania do zmiany, wywierania pozytywnego wpływu, rozwiązywania konfliktów, dostrojenia komunikacyjnego, budowania wspólnych celów i płaszczyzny porozumienia.
- „MADE TO STICK” – moją siłą inteligentnie emocjonalny przekaz:
- „Mężczyzna w wannie” – dlaczego zaczynamy słuchać i zapamiętywać.
- „Stewardessa odleciała” – jak zainteresować audytorium.
- Koncepcja braci Heath jako narzędzie doskonałe.
- Zadanie zespołowe – firma „POP YOUR CORN”
Zapraszamy także na szkolenie podstawowe :
http://www.timtraining.pl/inteligencja-emocjonalna-w-biznesie/
5,778 total views, 1 views today