KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE | OBSŁUGA KLIENTA | ROZWÓJ PRACOWNIKA
JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – warsztat
CELE
- zrozumienie znaczenia wyglądu pracownika w kontaktach z klientem firmy,
- „uporządkowanie” indywidualnego wizerunku biznesowego uczestników zgodnie z wizerunkiem firmy.
EFEKTY
- poznanie czym jest język ubioru,
- zdobycie wiedzy na temat zasad ubioru biznesowego,
- przyjrzenie się własnemu wizerunkowi i sygnałom wysyłanym otoczeniu poprzez wygląd zewnętrzny,
- przygotowanie planu działań w zakresie zmiany indywidualnego wizerunku biznesowego.
FORMA ZAJĘĆ
wykłady, ćwiczenia praktyczne, konsultacje indywidualne.
NAJWAŻNIEJSZE PUNKTY PROGRAMU
- perspektywa klienta – co komunikuje aktualnie noszony strój uczestników,
- proces kreowania indywidualnego wizerunku,
- moja garderoba służbowa (dobór kolorystyki, fasonu, stylu),
- przygotowanie planu działań w zakresie zmiany/ulepszenia wizerunku oraz listy „must have” do dalszej indywidualnej pracy z zawartością własnej garderoby.
W PROGRAMIE
- znaczenie wyglądu zewnętrznego w kontaktach z klientem,
- perspektywa klienta – co komunikuje aktualnie noszony strój uczestników,
- wizerunek i wartości firmy a komunikat wysyłany poprzez wygląd pracowników,
- zdefiniowanie pożądanego wizerunku biznesowego uczestników,
- proces kreowania indywidualnego wizerunku,
- kolor w biznesie – sygnały wysyłane otoczeniu,
- odpowiedni strój do na różne okazje biznesowe (pożądany dress code),
- bazowe elementy garderoby biznesowej,
- jak podkreślić zalety i ukryć niedoskonałości w wyglądzie poprzez fason i kolor odzieży,
- faux pas w ubiorze biznesowym,
- przygotowanie przez każdego uczestnika planu działań w zakresie zmiany/ulepszenia wizerunku
- garderoba biznesowa – wytyczne (dobór kolorystyki, fasonu, stylu),
- przygotowanie listy must have do dalszej indywidualnej pracy z zawartością własnej garderoby,
- stworzenie kilku stylizacji w oparciu o zawartość „walizki” uczestnika.
LICZBA UCZESTNIKÓW
8 osób (grupa jednorodna)
CZAS TRWANIA
8 godzin
Prowadzący szkolenie:
IWA COSTA
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
3,615 total views, 2 views today
(Visited 123 times, 1 visits today)