Szkolenie
MANAGER MASTER


KATEGORIA ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO

klocekMANAGER MASTER

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

uczestnicySZKOLENIE DLA KADRY MENEDŻERSKIEJ WYSOKIEGO SZCZEBLA.

Lider powinien posiadać wiedzę, umiejętności i charyzmę. Wiedzę można posiąść, umiejętności się nauczyć, ale charyzmę zbudować można jedynie wtedy, gdy Lider potrafi wnikliwie przewidywać, rozpoznawać ukryte motywacje, adekwatnie reagować na różnorodne wyzwania i zachowania ludzi, którymi kieruje oraz skutecznie motywować podwładnych do działania i rozwoju. Wtedy buduje swój autorytet i zwiększa skuteczność oddziaływań i realizacji celów. Na naszym szkoleniu Manager Master wykształcicie i rozwiniecie Państwo niepowtarzalne, indywidualne cechy przywódcze, a wykorzystamy do tego wyniki naszych badań i obserwacji z ostatnich dwudziestu lat, które trenerzy prowadzący szkolenie opublikowali w trzech bestsellerach rynkowych. Poznacie Państwo zasady skutecznego wywierania wpływu na podwładnych, wykształcicie nawyki efektywnego ich wykorzystania. Wiedza i umiejętności pozyskane na szkoleniu udoskonalą i uproszczą wasze relacje z podwładnymi oraz zwiększą efektywność wszystkich Waszych działań jako liderów.

 

katalogPRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

 

  • Teoria zmiany postaw i warunków sprzyjających zmianie.
  • Bariery zmian postaw menedżerskich stojące na drodze skuteczniejszego zarządzania.
  • Cechy nowoczesnego lidera na konkurencyjnym rynku pracy.
  • Profil menedżera skutecznego – coaching a zarządzanie.
  • Określenie indywidualnego stylu kierowania – w ramach szkolenia określony zostanie indywidualny styl kierowania każdego z uczestników według metody SMART9.
  • Silne i słabe strony indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie programu indywidualnych zdolności przywódczych. Uczestnicy zbudują indywidualne programy rozwojowe.
  • Podstawowe typy zachowań, komunikacji, przyczyn konfliktów w oparciu o SMART9.
  • Planowanie strategiczne: określanie celów i ich realizacja.
  • Sztuka automotywacji i motywowania podwładnych.
  • Rozwiązywanie konfliktów o podłożu kompetencyjnym.
  • Przywódca  jako źródło informacji zwrotnych: rozmowa oceniająca, pochwała, krytyka.
  • Budowanie indywidualnych celów rozwojowych dla podwładnych.
  • Metody skutecznego wywierania wpływu.

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

3,157 total views, 1 views today

(Visited 196 times, 1 visits today)