Mirosław Słowikowski od kilkunastu lat jest trenerem biznesu , coachem, facilitatoram, doradcą personalnym oraz współzałożycielem i współwłaścicielem firmy szkoleniowo – doradczej TiM TRAINING. Jest także wykładowcą w Krajowej Szkole Administracji Publicznej.
Przez blisko dziesięć lat działalności przeprowadził setki autorskich szkoleń dla wielu firm i instytucji w tym: Deutsche Bank, Narodowego Banku Polskiego, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstw: Rozwoju Regionalnego, Edukacji Narodowej, Środowiska, MSWiA, Johnson & Johnson, Hochland, Colep, Aegon, Polkomtel, Orlen, Bayer, Avon, BRE Bank, Daimler Chrysler, Izby Celne, PGNiG S.A. Karpacki Oddział Obrotu Gazem, Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o., KUKE S.A., PZU S.A., PKO BP Finat Sp. z o.o., AVAX S.A., Urząd Dozoru Technicznego, Euro Bank S.A., Mennica Polska S.A. i wielu innych.
Od 2003 roku ukazały się cztery książki jego autorstwa, lub pisane wspólnie z Tomaszem Curlej:„Powiedz Stop …” z 2003 roku, „Charakter na całe życie?” z 2004 roku, „9 milowych kroków do sukcesu zawodowego…” z 2006 roku, oraz „Instrukcja Obsługi Twojego Faceta” z 2010 roku, przetłumaczona i wydana także w Czechach i na Słowacji w 2012 roku.
Jest częstym gościem audycji w radiowej „Trójce”, a Puls Biznesu, który systematycznie publikuje jego wypowiedzi, zaprosił M. Słowikowskiego do prestiżowego klubu „Ludzie Pulsu Biznesu”. Bierze udział jako ekspert w audycjach telewizyjnych TVP I, TVP II, TVN, TVN Style, Biznes TV, oraz wielu stacji radiowych i portali internetowych.
Swoją drogę zawodową rozpoczął pracą dla koncernu SONY we Frankfurcie i w Polsce, następnie przez dziesięć lat pracował w General Motors Poland, na różnych stanowiskach w tym Country Sales Manager GM DAT.
Z wykształcenia jest ekonomistą i absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej w Warszawie ale jego pasja i obszar nieustannego dokształcania to psychologia biznesu i psychologia osobowości.
13,851 total views, 2 views today