OBSŁUGA KLIENTA

LISTA SZKOLEŃ


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesPROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON – RELACJE, SPRZEDAŻ, PO-SPRZEDAŻ


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesPRACA Z TRUDNYM KLIENTEM I TRUDNYMI SYTUACJAMI


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesSKUTECZNE PREZENTACJE


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesJĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – wykład interaktywny + konsultacje indywidualne dla pracowników


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesSZTUKA PREZENTACJI
Budowanie stanu ciekawości i zainteresowania tematem w grupie oraz prezentowanie informacji i przekonywanie grupowe


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesSTRUCTOGRAM® Klucz do poznania klienta


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesFIRMOWY DRESS CODE – warsztat


katalog belka 1SZCZEGOLY SZKOLENIAA biznesJĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – warsztat


9,663 total views, 2 views today

(Visited 434 times, 1 visits today)