LISTA SZKOLEŃ

PODSTAWY EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON – RELACJE, SPRZEDAŻ, PO-SPRZEDAŻ

PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA W SPRZEDAŻY

PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM I TRUDNYMI SYTUACJAMI

SKUTECZNE PREZENTACJE

WINDYKACJE HANDLOWE – JAK ODZYSKAĆ SWOJĄ NALEŻNOŚĆ I DALEJ EFEKTYWNIE WSPÓŁPRACOWAĆ

WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – wykład interaktywny + konsultacje indywidualne dla pracowników

PODSTAWOWA STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 1 – wg. metodologii MSS – Method of Strategic Sales

STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 3 – SPRZEDAŻ DO ROZPROSZONYCH STRUKTUR DECYZYJNYCH oraz
Strategie Pracy z Konkurencją w Organizacji Klienta – wg metodologii MSS – Method of Startegic Sales

STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 2 – Sprzedaż do Rozproszonych Struktur Decyzyjnych oraz
Strategie Pracy z Konkurencją w Organizacji Klienta – wg metodologii MSS – Method of Startegic Sales

SPRZEDAŻ STRATEGICZNA – Część 4
SKUTECZNA SPRZEDAŻ USŁUG I ROZWIĄZAŃ DLA BIZNESU
Prowadzenie Rozmów typu „Business Development” –
wg metodologii MSS – Method of Strategic Sales

SZTUKA PREZENTACJI
Budowanie stanu ciekawości i zainteresowania tematem w grupie oraz prezentowanie informacji i przekonywanie grupowe

WARSZTAT DOSKONALENIA PODSTAW SPRZEDAŻY

SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE

STRUCTOGRAM® Klucz do poznania klienta

FIRMOWY DRESS CODE – warsztat

JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – warsztat


JAK ZROZUMIEĆ FINANSE FIRMY I WPŁYWAĆ NA JEJ WYNIKI FINANSOWE? FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
12,201 total views, 2 views today
(Visited 399 times, 1 visits today)