LISTA SZKOLEŃ
PODSTAWY EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON – RELACJE, SPRZEDAŻ, PO-SPRZEDAŻ
PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA W SPRZEDAŻY
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM I TRUDNYMI SYTUACJAMI
SKUTECZNE PREZENTACJE
WINDYKACJE HANDLOWE – JAK ODZYSKAĆ SWOJĄ NALEŻNOŚĆ I DALEJ EFEKTYWNIE WSPÓŁPRACOWAĆ
WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – wykład interaktywny + konsultacje indywidualne dla pracowników
PODSTAWOWA STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 1 – wg. metodologii MSS – Method of Strategic Sales
STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 3 – SPRZEDAŻ DO ROZPROSZONYCH STRUKTUR DECYZYJNYCH oraz
Strategie Pracy z Konkurencją w Organizacji Klienta – wg metodologii MSS – Method of Startegic Sales
STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 2 – Sprzedaż do Rozproszonych Struktur Decyzyjnych oraz
Strategie Pracy z Konkurencją w Organizacji Klienta – wg metodologii MSS – Method of Startegic Sales
SPRZEDAŻ STRATEGICZNA – Część 4
SKUTECZNA SPRZEDAŻ USŁUG I ROZWIĄZAŃ DLA BIZNESU
Prowadzenie Rozmów typu „Business Development” –
wg metodologii MSS – Method of Strategic Sales
SZTUKA PREZENTACJI
Budowanie stanu ciekawości i zainteresowania tematem w grupie oraz prezentowanie informacji i przekonywanie grupowe
WARSZTAT DOSKONALENIA PODSTAW SPRZEDAŻY
SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE
STRUCTOGRAM® Klucz do poznania klienta
FIRMOWY DRESS CODE – warsztat
JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – warsztat
JAK ZROZUMIEĆ FINANSE FIRMY I WPŁYWAĆ NA JEJ WYNIKI FINANSOWE? FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
12,055 total views, 2 views today
(Visited 384 times, 1 visits today)