“W sprzedaży odwołującej się do potrzeb podstawową umiejętnością jest dowiadywanie się, jakie potrzeby motywują klienta do zainteresowania się składaną mu ofertą. Klient zawsze sprawdza, czy to, co oferujemy jest mu potrzebne, dlatego najpierw musimy dowiedzieć się, w jaki sposób nazywa swoje potrzeby, które będą decydowały o wyborze. Ponieważ potrzeby motywują go do zakupu, dlatego nazywamy je motywami decyzji zakupu.”
Proponujemy Państwu zestaw szkoleń sprzedażowych według metodologii MSS – Method of Strategic Sales. Zajęcia prowadzone są przez Wojciecha Zatorskiego, specjalisty w dziedzinie sprzedaży.
PODSTAWOWA STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 1 – wg. metodologii MSS – Method of Strategic Sales
STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 2 – SPRZEDAŻ DO ROZPROSZONYCH STRUKTUR DECYZYJNYCH oraz Strategie Pracy z Konkurencją w Organizacji Klienta – wg metodologii MSS – Method of Startegic Sales
STRATEGIA SPRZEDAŻY – Część 3 – Sprzedaż do Rozproszonych Struktur Decyzyjnych oraz
Strategie Pracy z Konkurencją w Organizacji Klienta – wg metodologii MSS – Method of Startegic Sales
SPRZEDAŻ STRATEGICZNA – Część 4
SKUTECZNA SPRZEDAŻ USŁUG I ROZWIĄZAŃ DLA BIZNESU Prowadzenie Rozmów typu „Business Development” – wg. metodologii MSS – Method of Strategic Sales
(Visited 253 times, 1 visits today)