KATEGORIA ROZWÓJ PRACOWNIKA | ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE
WINDYKACJE HANDLOWE – JAK ODZYSKAĆ SWOJĄ NALEŻNOŚĆ I DALEJ EFEKTYWNIE WSPÓŁPRACOWAĆ
SZKOLENIE DEDYKOWANE
CEL I ZAKRES SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wsparcie uczestników w świadomym prowadzeniu negocjacji
z dłużnikami, gdzie uwzględniona jest specyfika mechanizmów handlowych i negocjacyjnych.
Uczestnik odniesie następujące korzyści podczas szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które są zaangażowane w rozmowy i negocjacje windykacyjne oraz dla osób odpowiedzialnych za kontakty biznesowe z partnerami handlowymi.
Wiele firm oraz wiele osób prywatnych ma problem z odzyskiwaniem własnych pieniędzy za sprzedany towar lub wykonaną usługę w umówionym terminie. Trudno nam się upomnieć o nie a jeśli już to robimy kosztuje to nas bardzo dużo na poziomie własnych emocji.
Czasem konsekwencją takiego zdarzenia jest zakończenie współpracy, co oczywiście nie jest dobre, bo chcielibyśmy dalej współpracować z kontrahentem. By uniknąć tych wszystkich niedogodności wskazany jest dystans. Można go nabrać uczestnicząc w szkoleniu, dzięki któremu poznacie Państwo mechanizmy psychologiczne zachowań ludzkich oraz wypracujemy standardy rozmów, które mogą być swego rodzaju kołem ratunkowym podczas prowadzenia rozmowy windykacyjnej.
Szkolenie prowadzone jest metoda warsztatową z zastosowaniem:
• symulacji
• ćwiczeń indywidualnych i zespołowych
• mini wykładów i prezentacji
• wspólnych dyskusji, refleksji i podsumowań
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- 1. Proces negocjacji windykacyjnych, etapy
- Drabina windykacyjna
- Mechanizmy powstawania gier dłużników
- 2. Przygotowanie do rozmowy z dłużnikiem
- O co należy zadbać przed przystąpieniem do windykacji
- 3. Komunikacja z dłużnikiem telefonicznie, mailowo, listownie, osobiście
- Zasady kontaktowania się z dłużnikami
- Rozmowa telefoniczna
- Diagnoza odpowiedzialności
- 4. Diagnoza gier i wymówek
- Podstawowe gry dłużników: „na czas”, „na biedę”, „na krwiopijcę”
- 5. Skuteczne kontr taktyki
- Wykorzystanie analizy transakcyjnej do radzenia sobie z grami dłużników
- 6. Stosowanie presji i sankcji
- Możliwości stosowania presji
- Rodzaje sankcji i zasady stosowania
- 7. Asertywność w windykacjach
- Radzenie sobie z emocjami
- Stawianie granic
- Zdarta płyta
- 8. Zawieranie skutecznej ugody
- 9. Egzekwowanie ustaleń
Prowadzący szkolenie:
MAREK NAUMIUK
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
2,106 total views, 1 views today