Szkolenie WINDYKACJE HANDLOWE


KATEGORIA ROZWÓJ PRACOWNIKA | ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE

MEGA KLOCEKnowoscccccWINDYKACJE HANDLOWE – JAK ODZYSKAĆ SWOJĄ NALEŻNOŚĆ I DALEJ EFEKTYWNIE WSPÓŁPRACOWAĆ

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

 

 KORZYSCICEL I ZAKRES SZKOLENIA

Celem szkolenia jest wsparcie uczestników w świadomym prowadzeniu negocjacji
z dłużnikami, gdzie uwzględniona jest specyfika mechanizmów handlowych i negocjacyjnych.

uczestnicyUczestnik odniesie następujące korzyści podczas szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do osób, które są zaangażowane w rozmowy i negocjacje windykacyjne oraz dla osób odpowiedzialnych za kontakty biznesowe z partnerami handlowymi.
Wiele firm oraz wiele osób prywatnych ma problem z odzyskiwaniem własnych pieniędzy za sprzedany towar lub wykonaną usługę w umówionym terminie. Trudno nam się upomnieć o nie a jeśli już to robimy kosztuje to nas bardzo dużo na poziomie własnych emocji.
Czasem konsekwencją takiego zdarzenia jest zakończenie współpracy, co oczywiście nie jest dobre, bo chcielibyśmy dalej współpracować z kontrahentem. By uniknąć tych wszystkich niedogodności wskazany jest dystans. Można go nabrać uczestnicząc w szkoleniu, dzięki któremu poznacie Państwo mechanizmy psychologiczne zachowań ludzkich oraz wypracujemy standardy rozmów, które mogą być swego rodzaju kołem ratunkowym podczas prowadzenia rozmowy windykacyjnej.
Szkolenie prowadzone jest metoda warsztatową z zastosowaniem:
• symulacji
• ćwiczeń indywidualnych i zespołowych
• mini wykładów i prezentacji
• wspólnych dyskusji, refleksji i podsumowań

katalogPRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

 

    1. Proces negocjacji windykacyjnych, etapy

  • Drabina windykacyjna
  • Mechanizmy powstawania gier dłużników
    2. Przygotowanie do rozmowy z dłużnikiem

  • O co należy zadbać przed przystąpieniem do windykacji
    3. Komunikacja z dłużnikiem telefonicznie, mailowo, listownie, osobiście

  • Zasady kontaktowania się z dłużnikami
  • Rozmowa telefoniczna
  • Diagnoza odpowiedzialności
    4. Diagnoza gier i wymówek

  • Podstawowe gry dłużników: „na czas”, „na biedę”, „na krwiopijcę”
    5. Skuteczne kontr taktyki

  • Wykorzystanie analizy transakcyjnej do radzenia sobie z grami dłużników
    6. Stosowanie presji i sankcji

  • Możliwości stosowania presji
  • Rodzaje sankcji i zasady stosowania
    7. Asertywność w windykacjach

  • Radzenie sobie z emocjami
  • Stawianie granic
  • Zdarta płyta
    8. Zawieranie skutecznej ugody
    9. Egzekwowanie ustaleń
PROWADZACYProwadzący szkolenie:
MAREK NAUMIUK

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

2,106 total views, 1 views today

(Visited 56 times, 1 visits today)