KATEGORIA ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO | ROZWÓJ PRACOWNIKA
WYWIERANIE WPŁYWU I MANIPULACJE W BIZNESIE
SZKOLENIE DEDYKOWANE
CEL I ZAKRES SZKOLENIA
Cały czas jesteśmy poddawani psychomanipulacjom. Czynią to producenci, sprzedawcy, politycy, organizacje, manipulujemy wszyscy wszystkimi. Osoby o obniżonym poczuciu wartości i asertywności są niezwykle podatne na coraz skuteczniejsze techniki wywierania wpływu. Na naszym szkoleniu nauczycie się Państwo rozpoznawać techniki wywierania wpływu w relacjach biznesowych. Być może część z nich wykorzystacie do pozytywnych działań. Wzmocnimy poczucie wartości Uczestników szkolenia, tak aby kupując, sprzedając, negocjując, czy zarządzając skutecznie oparli się manipulacjom, chwytom erystycznym i podobnym technikom. Staniecie się Państwo osobami, które nie tylko nie poddadzą się psychomanipulacjom, ale będą mogły wykorzystywać sztukę wywierania pozytywnego wpływu na partnerów dla dobra firmy i ich samych.
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Czy wszyscy manipulujemy?
- Co jest manipulacją a co nią nie jest?
- W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?
- W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani?
- Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?
- Jak dostrzec manipulacje i wywieranie wpływu na podświadomość?
- Poczucie wartości a wpływ na manipulacje.
- Manipulacja werbalna – chwyty erystyczne i słowa klucze.
- Czy istnieją słowa klucze do podświadomości innych ludzi?
- Manipulacja niewerbalna.
- Wywieranie wpływu a manipulacja – rozpoznanie, przeciwstawianie się, obrona.
- Czy każda forma komunikacji to forma wywierania wpływu?
- Osobowość a wywieranie wpływu- jak wiedzę o innych zamienić we własne powodzenie?
- Przegląd technik wywierania wpływu ( werbalnych i pozawerbalnych).
- Strategie perswazji dopasowane do stylu osobowości.
- Typy osobowości a manipulacje.
- Przeciwdziałanie manipulacjom.
PRZYDATNE INFORMACJE
Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.
KONTAKT
informacje +48.660 080 355 lub napisz do nas tim@timtraining.pl
WRÓĆ DO KATEGORII
♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO ♦ ROZWÓJ PRACOWNIKA ♦ ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA ♦ WORK-LIFE BALANCE ♦ AKADEMIA TRENERA ♦ EVENTY I INTEGRACJA ♦ INDYWIDUALNE ♦
4,157 total views, 2 views today